Malidlgz Kizlarr selammm🙋 17 haftalık hamileyim çok sabirsizim bebişim sizce ne zaman hareketlenmeye başlar ilk gebeliğim bu ara da en geç 20 de hissetmeyi bekliyorum nasip kısmet ne zaman anne ben burdayım derse o zaman 🥰❤️
Emel38 Malidlgz benimde ilk ama 18 hafta bittiğinde hissetmeye başlamıştım.belki zayıf oldugum içindir..yakında hissedersiniz
Demir06 Malidlgz ben de 17+2 yim 2 gündür çok nadir seyirme gibi birşey hissediyorum,bende zayıfım ama belki etkisi vardır
Biresinti Malidlgz canım ben 19 da tam his ediyorum tekmelerini her gun olmasa da 2 günde bir mutlaka tekmesini his ediyorum 🥰🥰