tgb94 39 haftalığım 26.haftadan beri gebelik şekerim var . İnsülin+diyet uyguluyorum ve öğünlerden önce sonra şeker ölçüyorum benim programım bu şekilde . Doktorunun detaylı bilgilendirmemesi tuhaf çünkü gebelik şekeri oldukça önemli bi konu . İyice araştır lütfen 🙏 gerekirse diyetisyene git şekere uygun diyetle devam et . Gebelik şekeri olupta dikkat edilmediği sürece bir gebenin ve bebeğinin başına gelebilecekler ; bebekte aşırı kilo , suyun artması , erken doğum , doğumdan sonra bebekte şeker hastalığı , doğumdan sonra bebekte ani şeker düşmeleri (çok tehlikeli) , Allah korusun bebek ölümleri . Ve bebeğin organlarının yüksek şekerden etkilenip zarar görmesi . İhmal etme araştır doktora tekrar sor gerekirse çok önemli bi konu . Sen yükleme yaptırmayanlara bakma İnan ki göz aldı ederek işin kolayına kaçtıklarını sanıyorlar ama gebeliklerinde bir süprizle karşılaşmaları an meselesi umarım her gebe şeker yükleme testini yaptırır .