2prensannesi06 ilk kızımda ilk aylardan itibaren tükettim sabah kahvaltı yanında yarısını yumurtayla üstüne limon aıkarak. ()Tuz kullanmıyorum vucudumda ödem olustırmasın die.)yarısını da muz pekmez ceviz avakado karısımı yapıp aksam yemiştim.hem sindirime cok yardıcı içindeki yağdan dolayı bağırsakları calıstırıyor. Hemde cocuğun beyin gelişimine katkısı cok fazla. Kızımcok akıllı ve anında kapar duyduğu seyi aktiviteleri cok cobuk öğrenir. Şimdi 2. Ye 35 haftalık hamileyim yine kullanıyorum😊