Beyzaerkaann Selam kızlar, tam olarak 36. Haftamdayım, bugün doktor kontrolüm vardı ve tonton kızım 3600 çıktı 🙈 Doktorumda normal doğumu etkileyebilir dedi. Sizlerin bu haftalarda ve sonrasında bebek kilolarınız nasıl, doğum süreciniz nasıl ilerliyor?
gulfem_93 Beyzaerkaann ben de 36 haftalık hamileyim bebeğim 3 kilonun üzerinde ☺️ korkulacak bir durum değilmiş bir sağlık sorunumuz da yok baştan beri önde ilerliyoruz Biz de. Ben zaten isteğe bağlı sezaryen tercih edeceğim o yüzden sıkıntım yok ama siz normal doğum istitorsanız sezaryen olmak zorunda kalabilirsiniz.
2prensannesi06 Beyzaerkaann baya bi iyi canım maşallahh evet normal doğum biraz sıkıntılı olabilir 🤭😁 ne yedin ne içtin bacım bizede söyle 😆
Kbras Beyzaerkaann 36+6 3228 di ona rağmen dr 38 ile uyumlu demışti kılosu için senınkı baya tosbalak olucak masallh😊
Skmsksjdkdkdmx Benımde aynı o kıloya yakın masallah bakalım sonumuz ne olcak bebege baglı normal dogum ıcın benım musaıt normal doguma ama dedıgım gıbı bebege baglı
Beyzaerkaann Skmsksjdkdkdmx evet benimds şuanlık kilo dışında normaldi. Tabi daha çatı muaynesi var onu olmadım 🙈 son haftalara doğru kilo alımı fazla olmuyor diyorlar belkide korktuğumuz gibi olmaz 4 e gelmeden tamamlarız süreci 😍
Goksuuuu Bende daha dün gittim 36 haftalık 2800 gr doktor iyi dedi ama sizinkilere göre baya düşük kalmışız
Angela Goksuuuu hic takılmayın kilo muhabbetine doğduktan sonra cok iyi toparlıyorlar saglikli olsunlar da 💜
Beyzaerkaann gulfem_93 ya içimde normal doğum vardı herşeyde gayet uygundu tabi daha çatı muaynem falan olmadı..
Beyzaerkaann 2prensannesi06 Sh42 aysutemiz ya aslında özenle birşey tükettim desem yalan olur. Vitamin hapımı bile hiç kullanmadım decaviti. Başkada ilacım yoktu zaten. Sade soda ve meyve çok tüketiyorum sadece en başından beri 🙈 birde doktorum yediğiniz içtiğiniz dışında bazı çocukların büyüme potansiyeli de oluyor dedi ondan da böyle olabiliyor dedi. Artık hangisiyse 🙈
Beyzaerkaann Kbras bende 39+4 le uyumlu çıktım ultrasonda 🙈 sizinkide çok iyi ama maşallah 🙏 son haftalara doğru daha az az alıyor diyorlar belkide öyle olur fazla ilerlemez şimdiki gibi öyle düşünmeye çalışıyorum 😬 tabiki hepsi sağlıklı olsun sağlıkla alalım kucağımızada o yeter 🤲
Kbras Beyzaerkaann Sağlıklı olsunlarda kilosu boyu hiç önemli degil ben sezeryan olucam 5 gun sonra oyuzden tosbikde olsa sorun yok 😊
Aselm25 Beyzaerkaann benim kızım 36 da 3 kiloydu ptesi 38 haftalık oluyoruz kontrolümüz var bakalım ne kadar olduk 38+5tede doğumumuz olacak nasipse
Haticearen Beyzaerkaann bizdede durum aynı 36+2 de ölçtü doktor 3550 dedi kafası da.biras büyükmüş haftasına haftaya Çarşamba sanırım netlesicek doğum şuan 36+4 uz
Beyzaerkaann Haticearen kafa için hiçbirşey demedi bana. Dediği sadece bunlardı. 38de görüşürüz dedi muhtemelen benimde herşeyim o zaman netleşicek 🙈
Tugbaslan3458 Beyzaerkaann 3 gün önce (36+0)kontrolumüz vardi bizde 3200 olmuşuz doktorumuz kilosuna göre haftasından önde gidiyor dedi önümüzde ki çarşamba gene kontrolumuz var bakalım kaç olduk doğumla ilgili bisey demedi ama korkuyorum banada öyle soylerse diye 4 kiloya kadar giderse normal dogumu zorlar aldığım kıyafetler de olmicak 😁😁 ismi yazılı dantelli tulum diktirdim 4 kilo doğarsa hiç olmicak onu düşünüyorum 😁😁
Beyzaerkaann Tugbaslan3458 benimde 36+0 kontrolüm bugündü işte 🙈😍 muhtemelen öyleyse sanada o tarz konuşur doktorun canım. Bu tospikler bizi uğraştırıcak sanırım😂 aman sağlıkla alalım kucağımıza inşAllah 🤲