burcu_izmir çok teşekkür ederim , çok korkuyorum aynı zamanda sürekli kendime sana tutunuyor , bırakmıcak seni die teselli ediyorum kendimi 😞bana hiç bi şekilde tadavisi yok , bu şekilde gidebildiği kadar gider dediler , ben özellikle ilacı dahi olsa yok mu dedim , hamilelikte kesinlikle ilaç kullandırmıyoruz dediler