Smanrsmsk61 Karnım geriliyor göbeğimin yanları kurumuş çatlamış beyaz beyaz kabuklarla doldu vazalin ve zeytin yağı kullanmama rağmen çok erken değil mi kasıklarımdan itibarende karnımda gözle görülür şişlik var ama erken gibi geliyo normal bişey mi bu
EneshaCh Smanrsmsk61 bende 15.4 halen göbeğim pek çıkmadı , akşama doğru şişyor ama çatlak daha yok .
miniginannesi9 Smanrsmsk61 bende kilo almamistim ama göbeğim azcik ileri gitmişti, sanırım bebeğin kesesi ileri ileri yer açıyor kendine
sacmalamakizim Smanrsmsk61 Bende ayniyim ama bende boyle bir sey olmadi kabul vesaire ama karnim sisti benimde erken mi diye dusunduruyo banada.
Hammurabi Smanrsmsk61 aynı zamanlardayız, benim de özellikle akşamları baya karnım çıkıyor, çatlak vs yok ama şişlik var bayadır
Smanrsmsk61 EneshaCh havadan kaynaklı mı acaba diye düşünüyorum çünkü çatlak dediğim öyle serimin üzerinde ayrılmalar gibi duran şey değil kabul kabuk oluyo bide benim göbeğim geriye yapışık gibiydi o kadar belli oluyo ki şuan anlatamam hiç normal gelmiyo kilo bile almadım üstüne kilo verdim
Smanrsmsk61 miniginannesi9 peki yemek yiyebiliyor muydunuz ben hiç yemek yiyemiyorum su içemiyorum zorluyorum kendimi zorladığım içinde yatamıyorum oturtamıyorum ölü gibiyim yaşayan hortlak misali
Smanrsmsk61 miniginannesi9 ben sadece kahvaltı yapıyorum başkada yok yani gelişim geriliği olacak diye ödüm kopuyo
Ozge0200 Smanrsmsk61 bol su iç canım onunda etkisi var bende senle aynıyım 15+6 karnım baya belirgin çok çabuk çıktı karnım ikinci diye sanırım benim en büyük sıkıntım mide yanması öldürdü beni ya
Denizin Smanrsmsk61 akşama doğru karnım şişiypr benimde evet çatlaklarım yanlarda başladı hindistan cevizi yağını tavsiye ederim