Elif0606 bence bir yaş riskli cnm rahim iyice kendini toplasın derim ben. Benim ikinci serklajim ilk çocuğmu 38+4 de doğdu şu an 30+5 hftalik hamileyim birz daja rahat geçiyor ilkine göre hatta sürekli ayaktaym diyeblirm ama kızım üç yaşında ben ,2 buçuk sene sonra dusundm