User61 benimde ilk gebeligim canım ozelde muayene oluyorum. Orda yapilan indirekt combs testim pozitif cıkmıştı doktorum beni araştırma hastanesinde bu testin tekrarlanmasını istedi orada yaptırdık negatif cıktık. Aklımızda soru işaretleri kaldı nasıl farklı cıkar konusunda ama suan 1 aylık kontrollerimde testlerim cok sükür negatif cıkıyo. Baska bir hastanede daha yaptırmanda fayda var derim