Sivasss Canım bazı kişilerde hiç belirti yok.. Benimde kasık ağrım oldu, bel ağrım vardı.. Kendi kendine belirti arama sakın ol.. Stres yapma hiç.. 8 gün idrarda çıktı benim.. hatta şöyle söyleyeyim 8 gün yaptım ama ümidim yoktu sabah ilk idrarla yaptım..