Cigdemmom benim de sen gibiydi canım hatta artık tekmeleri kasıklarımda acı, ağrı ya sebeb oluyordu ama doktor normal bişey olmaz demişti. Ve ben bir de serklajlı bir gebeyim. Rahim ağzı kısalığı sebebi ile dikiş atılmıştı dikişlere zarar verecek diye korkmuştum 😄 doktorum bebek hareketi zarar vermez demişti allahtan☺️😄 şimdi biraz daha büyüdü aşağıya çok tekme atmamaya başladı sağa sola vuruyor 😄