Merhaba hanımlar
38 haftalık hamileyim bugün her zaman gittiğim hastaneye gittiğimde kontrol eden doktor 38 değil 36 haftalık görüldüğünü söyledi ultrason cihazında. Netten araştırma yaptım cihaz 2 hafta önde 2 hafta geriden gösterebilir ama bi sorun arzetmez çoğu zaman diyo. O an şoka girdim doktor ne dedi İnan’ın hatırlamıyorum böyle bşy yaşayan yada bilgisi olan var mı? Nolur bana yardımcı olun 😔 çok korkuyorum. En detaylı testleri bile yaptırdım bu zamana kadar bşy çıkmadı halbuki 😔