Asyaerciyes Merhaba hanımlar kayseri fakültede ayrıntılı yapılıyormu bilen varmı birde randevu arayıpmı alıyoruz gidipmi bilgi verirmisiniz
3851 Asyaerciyes yapiliyo ben aramistim ama ucret pahali geldigi icin yaptirmadm randevuyu arayarak alabilirsiniz
Emel38 Asyaerciyes direk fakülte kadın doğuma gidiyorsunuz onlar perinatoloji ye yönlendiriyorlar.en son 288 TL idi ücreti.