Dünkü kan tahlillerimde trombosit (PLT) değerim 105 çıktı doktor sadece daha fazla düşmemesi lazım hafty gel tekrar bklım dedi internetten bakayım dedim içim karardı benimle aynı şeyi yaşayn var mı doktorlarınız ne dedi yükseltmek için neler yapılıyor