Minteha mutluaile11 femibion 1 kullandım hamilelikten önce 5-6 ay kullandım. Halen kullanıyorum. Kadındoktoru vitamin açısında çok iyi olduğu söyledim. Pahalı ama ben kullanmayı tercih ettim . Çok araştırdım aklıma yatan bu olmuştu. siz nerden?
Assya mutluaile11 evt femi baby 9 ay kullanılıyo diye biliyorum içinde diger vitaminlerde oldugu için devam ediyorum ben