Bugün oğlumla 5. Günümüz Allahım isteyen herkese bu duyguyu tatdırsın çok güzel bir duygu yanımdan ayırmıyorum resmen babasına bile güvenemiyorum. Uzatmak istemiyorum sevgili anneler 40 haftamız dolduğu halde hiç sancım gelmedi suyum filan da gelmedi doktorumun tavsiyesi ile rahimden ilaç verilerek sancım başlatıldı hastaneye gittiğimde sadece 1 cm açıklık vardı 1buçuk 2 saat sancı çektim açıklık 2cm kadar oldu baktım dayanamıyorum epidural istedim ama gittiğim hastanede sadece gündüz saatlerinde epidural yapılıyormuş yani bana yapılmayacaktı benim de ağrı eşiğim çok düşük epidural olmayacaksa ben bu sancıya dayanamam dedim sezeryan istedim herkes karşı çıktı arayan arayana sakin ameliyat olma sakin sezeryan olma kapattım telefonu sonuçta ağrı çeken benim kendim için neyin en doğrusu olduğuna kendim karar verebilirim. Doktora dedim sezeryan yapalım diye rahimden verilen sancı ilacı çıkarıldı beni hazırladılar ameliyat haneye gittik spinal olarak 15 dk da bebeğimi kucağıma verdiler sezeryan istediğim için hiç pişman değilim zaten hastanede sürekli ağrı kesici iğne vuruluyor ilk yataktan kalkarken zorlandım onun dışında çok iyi geçti sezeryan bence normal doğumdan daha kolay korkulacak bişey değil. Kendi doğum şeklinixe kendiniz karar verin başkalarının etkisi altında kalmayın derin çünkü kendi vücudunuzu sizden iyi kimse tanıyamaz.