Perşembe günü bta hcg testi yaptırdım. 3.682,23 çıktı. Bugün kanamam başladı doktora gittim vajinal ultrason ile muayene etti kese gözüküyor düşük tehlikesi var progeston kullanın 10 gün dinlenin dedi . Çok korkuyorum aranızda kanama yaşayan oldu mu ?