22 haftalık hamileyim ve yaklaşık bir buçuk yık önce kulak zarı ameliyatı geçirdim. Şuanda kulağımda iltahap varmış damla kullanıyorum kadın doğum doktorumunda onayını aldım. Fakat iltahabın beyine akma ihtimali varmış ve beyin tomografisi çekilicekmiş herhangi bir aıkıntı olur mu. Veyada böyle birşeyle karşılaşanlar oldu mu.😞😞