Kızlar hamile oldugumu öğrendikten sonra doktorum folik asit yazdı ve ben 16.haftaya kadar kullandım. Ama sonra hiç birşey demesim kullan veya kullanma diye. Ben şimdi 19haftalık oldum 3haftadır kullanmıyorum. Doktorum herşeyin normal diyor her seferinde. Benim gibi birşey kullanmayan varmı