Merhaba arkadaşlar ben normalde 8 haftalık gebelik olması gerekirken 6 haftalık gebelik yaşıyorum. Doktora gittim boş gebelik kürtaj dedi. Başka doktora gittim bebek görünüyor bekliyelim dedi kalp atımı için ve çok endişeliyim böyle birşey yaşıyan varmı aranızda sonradan kalp atımı duyan 😔