Gebelikte kaç kilo aldığımızı hesaplarken hamile kaldığımız kiloya göre mi hesaplıyoruz yoksa 1. Trimester deki düştüğümüz kilodan mı hesaplıyoruz.
yani ben 54 ile hamile kalıp 52 ye düştüm. Şimdi de 58 oldum. 28 haftalığım. Ben kaç kilo almış oluyorum?