İyi günler kızlar ben riskli bir gebelik geçirdim 37.haftamda 24 saatlik suni sancıyla martın 5 de doğum yaptım bebeğimde sarılık ve enfeksiyon var çok endişeliyim (kanuni sultan Süleyman eğitim ve araştırma hastanesinde)doğum Yaptım ve şuan burda bebeğimle yatış yaptık enfeksiyon için antibiyotik veriyorlar aynı hastanede yatıp aynı durumda olan ve iyileşen bebek anneleri varsa bana önerileriniz neler yardım edin lütfen 🙏