hicran45 Arkadaşlar demin bişey duydum ve sormak istedim mesela biraz sıkan bi pantolon giydigimizde yada kemeri siktigimizda bebeğimizin kafasında iz oluyomuş yada yamuk oluyomuş bu doğrumu acaba ben şimdi ye kadar hep hafif sikan pantolon giydim😥
3MelekAnnesiii hicran45 sadece gülesim geldi😂 kim diyo böyle seyleri yaa lütfen inanmayın hamilelikte sadece sıkı giyinmemek sizin rahatınız için öneriliyor yoksa içerideki bebege asla zarar vermez öyle korunaklı Bi alandakiler ki o su onları tüm dış etkenden sarsıntıdan koruyor merak etmeyin
SedaEmre111 hicran45 ilk defa duydum böyle birşey sadece sıkıştırmamak için rahat şeyler giyin derler ama bilemedim
halitefe hicran45 ay saçmalamayın lütfen bebek 7 kat altta ve kesede suyun içinde pantolonun sıkması temas etmesi falan mümkün mü yapmayın yani inanılır gibi değil bunu sormanız
3851 hicran45 yoktur canim oyle bisey koca kari uydurmasi olabilir kocakari dedim diye linclemeyin bni bn iyi manada dedim😂😂
3MelekAnnesiii hicran45 e yani yoksa benim karnımdaki bebek smdiye 7 köşe olmuştur saolsun oğlum göbegimde oturur bazen 😂
badecanisik hicran45 çok saçma diyebileceğim birkaç hurafeyle kapışır. 😂Yok güzelim hiç öyle bişey olmaz korkma ama yinede dar şeyler giyinme kan dolaşımın için…
aannepandaa hicran45 hayır tabiki.. yeğenim doğarken kafası rahim ağzında sıkışmıştı ve 2 boğumdu resmen. Sivri olmuştu resmen. Dr 2 güne normal halini alacak dedi. Ama normaldede yatarken bebeği sağa sola sürekli çevirin diyorlar. Çünkü bebeğin kafatası yumuşak bir yapıda şekil alması için sadece sırt üzeri yatmaması gerekiyor.
asiltosumm35 hicran45 mumkun defil hurafe canim. Yani dusuyor insan hamileyken karnini vuruyor birsey oluyor yani bebek hemen darbe aliyormu hayir. Kac kat icerde bebis agzi olan konusuyor resmeb
Esosun hicran45 hurafe yüklendi😂😂 bişey olmaz korkma milletin dediğine de inanma boşu boşuna stres olursun 😊