3851 Ben 32.haftamdayım dün ilk defa regl sancısına benzee bir sancı yaşadım akşam ve belimle beraber olan bir ağrıydı..20 dk boyunca geçmeyince doktoruma yazdım oda bana bi yarım saat daha kontrol edelim ona göre bilgi ver bana dedi yarım saat kontrol ettim böyle sürekli değil ama ara ara oldu bu ağrılar yazdım doktoruma hastaneye çağırdı görmek istedi nst yapalım dedi. Gittik hemen çok şükür bişi çıkmadı bunlar olacak şeyler ama her ihtimale karşı nst istedim dedi. Sizde sancınızı kontrol edin sürekli devam ederse bi hastaneye gidin.