Tuba18 muayene zamanı genel kontrol yapıyorlarmış kontrole kendi çağırdı normalde çağırmıyor sadece suyun fazla oku kontrol edeceğiz dedi bende geçen hafta kiloyu hatırlamıyorum öğrenebilirmiyim deyince öyle dedi yani sanki sadece para verince ilgileniyor. Diyorum ya hasta yoğunluğu çok olunca umursamıyorlar