Unicorncio son adet tarihinize göre veriliyor 32 hafta raporu. Ama yanlış hesapladıysanız ya da bebek geç gelirse 41 haftanın bitimine kadar raporlu sayılırsonuz. Eğer 42. Haftaya kalırsa doğum, rapor parası ödenmiyor o hafta için. Doğımdan sonra da yine girişi hastane yapıyor sanırım. Ben yurt dışımda doğum yapmıştım. Doğum belgelerini elden bağlı oldupum sgkya götürmüştüm aynı şekilde işyerime de vermiştim belgeleri.