Minteha Aselminaaa ah ne demek helal olsun😊 beni de bilgilendirmiş oldun çok teşekkür ederim asıl ben seni uğraştırdım hakkknı helal et. o zaman direk ikea dan bakayım.. çok teşekkürler benimle tecrübelerini paylaştığın için ❤️🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Aselminaaa Minteha hakkim varsa helal olsun cnm. Ne demek rica ederim. Az daha buyuyunce gonlune gore cocuk yatagi alirsin aklin kalmaz ozaman uzunda kulanmis olursun❤❤🌺🌺
Duygus97 Minteha ben kullanmadım ama bugün çilekten sadece beşik almaya gittik aşırı güzel modeller vardı benim bütçem yok olsa kesinlikle ordan alırdım çok güzellerdi. İnşallah kızımın genç odasını oradan almak istiyorum allahım o günleri gösterirse hayırlısıyla 🤲🏻😍 fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum atardım ama 🙄
GultenY Ozgee91 Bakım çantası , hamak, emzirme koltuğu olmayanından var emzirme koltuğu yerine sifonyer koymuslar 5.950 aynı site sanırım Ürün eline ulaştığında da yazar mısın göründüğü gibi mi diye çok merak ediyorum
Ozgee91 Minteha canım ben bu paketi aldım önümüzdeki hafta gelecek insallah ürünleri cok kaliteli ve kullanıslı tavsiye ederim
Ozgee91 GultenY evet ama ben özellikle bu paketi seçtim şifonyer yerine emzirme koltugu tercih ettim canım ürünleri almadan önce çok arastırdım gerçekten isabetli bir karar oldu.Önümüzdeki hafta içi gelir resim atabilirim 🙂
GultenY Ozgee91 bende bir aydır bu sayfaya bakıyorum da alan birinin yorumu benim için güzel olacak çok teşekkür ederimm Güle güle sağlıcakla kullanın inşallah ♥️