Sita3434 yani kime göre neye göre yanlış olduğu tartışılır. benimde kadın doğum doktorum söylemişti. Ayrıca ailede bir sürü doltor var hepsinden hemen hemen aynı torumları aldım. Günlük bir dozajı var onu aşmamnız gerekiyor folikte. Eğer multivitamin kullanmıyorsanız kullanabilirsiniz pek tabii ama multivitamin kullanıp bir de folik kullanıyorsanız fazla alım olur vücudunuzda. 12-15 haftadan sonra multivitamin almakta fayda var. Gerçi okuduğum bazı makalelerde foliğin uzun dönem kullanımı sonucu oluşabilecek zararlarıdan bahsediliyordu. Ama siz sanırım daha doğrusunu biliyorsunuz.