Herkese selam 16 haftalık hamileyim bu hafta evim taşındı ister istemez bende kendimi biraz yordum ağır kaldırdığım da oldu üşüttüm de sanırım. Doktorun tam ultrasonla bebeğe baktığı yerde pıt pıt pıt nabız gibi gidip gelen ağrı hissediyorum doktorumu aradım istirahat et bi problem yoktur magnezyum al dedi. Sizde ağır kaldırdığım için bi zarar vermiş olabilir miyim bebeğe ya da alttan üşütme etkisi mi ya da bu haftalarda olağan bir şey mi bu tarz bir şey his duygu yaşayanlar varsa yazabilir mi içim rahat etsin 🙏🏻