Morgeyik bende 8 hafta içindeyim aynıydım yani bulantı,tansiyon düşüklüğü,halsizlik hepsi vardı doktorum Prilam verdi oda bende aşırı uyku yaptı öyle böyle değil 1 gün içtim sonradan geçti kraker falan ye dedi doktorum genelde bebeği hissettiğinde hepsi geçiyor tabi bazılarının doğuma kadar devam 🤦♀️ Sende uzan bol bol meyve yemeye çalış inşallah bir kaç aya geçer 😊