Sa__ Eşne olur olmadık şeylere sinirlenen var mııı her yaptıgı gözüme batıyo adamın sucu yokken suclayasım geliyoo 😂 13+4
Sa__ Byzayk0 hayır bana bisey değil adama yazık bi an gecse de bende kurtulsam 😅 her yaptıgı mı batar insana bi yudum suda boğcam 😂😂
Leylaalin Aayyy evet ilk zamanlar bende öyleydim 😂 ne yapsa bağırıyordum sinirli cevap veriyordum ama geçti çok şükür 🙈
Sa__ Seyma2861 görmek ne kelime ben düşünüyorum resmen yanimda dizimin dibinde adam ben kafamdan kuruyorum😂😂😂