Kızlar 31+3 teyiz. Doktor suyumun normalin biraz altında olduğunu söyledi bu haftalarda az olup sonra geri yükselen oldu mu? 35-36 dan sonra azalmasını normal kabul edilir dedi bu haftaya kadar bi sıkıntım yoktu hiç haftam çok erken havuç suyu, deveci armudu dışnda ne yapmam gerekir suyumun artması için 🙄