Umutduru Kizlar merhaba geçen hafta çarşamba günü çatlatma iğnesi vuruldum.Bugün 10.gün.Gebelik testi yapsam doğru sonuç çıkar mı acaba ?? Yapsam bile iğnenin etksiiyle pozitif mi çikar yoksa negetif mi ??
Umutduru Hfz1818 ben yaptim canim 1 saat kadar önce hayalet çizgi derler ya o şekilde çikti ama damlatttiktan 1 dk sonra yani var galiba🙏🏻Pazartesi kan vericem
ebrusngl Malesef iğne etkisiyle testiniz yalancı pozitif gösterebilir ben 12.gün 13.günde kan verdim sizde bekleyin isterseniz moraliniz bozulmasın boşuna
Umutduru Hfz1818 benimki normal gebeljk testiydi ama dediğim gibi direm yerini belli etti onu gördüm yani iğnenin etkisinde değilse sende var gibi duruyor canim
Umutduru Hfz1818 ben ilk ovulasyon testlerinden yaptim onda iğnenin etkisi geçmiş gibiydi yani çizgi baya silikleşmiş o yuzden gebelik testini yaptim onda da böyle çikti
Hfz1818 Umutduru cnm alttaki 2 kaset test normal test bilmyrm bir iki gune igne mi degil mi belli olur igne kac gunde sifirlaniyo acaba .insallah ikimiznde isteyen herkesinde olumlu olur saglikli bebeklerimiz olur.