tugba-omer-goktug Meraba 37+4gunluk hamileyim dün akşam cati muayenesi oldum bir ağrım sancım yoktu ama bugün sancılarım hafif hafif başladı başına gelen varmı muayeneden sonra doğum yaklaşmış olabilirmi akşam birşey yok henüz demişti doktor
Ayseguldt tugba-omer-goktug doğumu tetikliyo deniliyo herkes de farklı bence 37+1 de oldum 38+6 bekliyom gelen giden tık yok sancı var arada bir o hep vardı 🤢
tugba-omer-goktug Ayseguldt ınş birşey olmaz çok korkuyorum panik oluyorum ilk oğlumu erken doğum yaptığım için bunda korka korka yaptırdım
Ayseguldt tugba-omer-goktug 37+4 sünüz 37. Haftadan sonra bi risk yok rahat rahat doğurursunuz rabbim sağlık versin
tugba-omer-goktug Ayseguldt rabbim Ayseguldt sagolun rabbim sizin evladiniza a sağlık versin sağ sağlim alırsınız ins
tugba-omer-goktug pptya01 ben ill evladını erken doğum yaptım ve 13 gün hastanede kaldi o yüzden korku var içimde
pptya01 tugba-omer-goktug annelik böyle bişi benim de 2. Hamileliğim 1 haftam kaldı ama korkuyorum sancım yok suni alırsam bebeğime bişi olursa falan bu kafalar hep annelikten 😞😱
tugba-omer-goktug pptya01 suni sancı dan bebeğe bisi olmuyor çok şükür sadece doğumu hızlandırmak için veriyolar ilk evladımda sancım olmadığı için almıştım suyum gelmişti 3 cm açılmam da vardı mecbur suni sancı aldim
pptya01 tugba-omer-goktug ben de ilkinde suniyle doğurdum ama suniyle açılma olmayıp bebek strese girer sezeryana döner diye korkuyorum küçük kızım var bana çok çok düşkün sezeryan olmak istemiyorum kendi sancım gelsin istiyorum ama bişi yok