Cigdemarya Merhaba kizlar bugun hamile oldugumdan beri 3. Adet tarihim adet gunum oldugu icinmi boyle agrim var acaba normalmi
Nefesliva Cigdemarya bendede her ayım gecerken agrı oluyor şuan 17 haftalık hamileyim arada hala agrım oluyor
Charlotte Canım rahim büyüdüğü için rahim bağ ve kasları genişliyor, kanaman falan yoksa normal bir durum bebişin büyüyor yani😍
Reyhankarabiber Benim de regl gunlerim de sancim oluyor doktor bana da normal dedi kuzum her ay olabilirmiş 😊
Cigdemarya Cok sukur kanamam yok ama boyle bazen agri oldukca tedirgin oluyorumdaha oncede 1 kez ayni soruyu sormustum burda. Ilk olunca insan herseyden korkuyor.