Sigde Trabzon da yaşıyorum ben. Herşey yolundaymış çok şükür bebeğin suyu vs hiçbir sorun yokmuş ama doğru düzgün bir bilgi verilmedi pek memnun kalmadım açıkçası nst ye bağladı ara ara sancılarım 40 a 60 a çıktı ama düzenli değildi yine 1 hafta sonra gel dedi işte aşırı stres yaşıyorum iyice doğum korkusu sardı beni nedense. Bu arada doktorun alttan bakmak isterse karşı çıkma seni zor duruma sokacak bir şey yapmaz bence sonuç olarak nişan gelecek olsa ilşkiye girenler var o zaman da gelir.