Tbk55 Yeni gebeyim çatlaklarım oluşmadan önüne geçmek istiyorum. Sevgili anneler ve anne adayları fikirlerinizi bekliyorum 😊
Unicorncio Doktorum 20.haftadan sonra başla demişti bana. Bende dinledim. 20den sonra bio oil kullanmaya başladım. Lierac çok oneriyolar. Birde ben hindistan cevizi yağıyla zeytinyağını karıştırıp kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor