Merhaba sevgili anne adayları,
Eşim birkaç gündür iyi hissetmiyordu. Alerjik astımı var, her kış griple birleşince ağır geçirir. Yine o sandık ama doktora gitti ve Covid-19 pozitif çıktı. İki gecedir ayrı yatıyorduk ne olur ne olmaz diye. Ama gün içinde çok da mesafeli değildik. Bana da geçmiş olabilir. Eve gelip bana test mi yaparlar? Ve bu süreçte alabileceğim önlemler nelerdir? Benzerini yaşayan kimseler varsa önerilerini bekliyorum. Evimiz küçük bir dubleks. Neyse ki banyomuz var. Ben aşağıda kalıcam, o yukarıda. Mecburen ona yemek bırakıcam merdivenlere. Başka nelere dikkat edelim? Dua edin, ona, bana ve bebeğimize bir şey olmasın. 🙏