citlemeyegeldik 30+5 haftalığız iki gündür benimde sağ göğsümün altında ki kaburgam inanılmaz ağrıyor bazen nefesimi kesiyor. Ya bebek dayandı, ya da bebeğin büyüklüğünden ağrıyor diye düşünüyorum. Bugün ağrım azalmış daha iyiyim ama iki gündür çok ağrıyordu. Oturdukça, özellikle uzandıkça daha da beter oluyordu ama şükür geçti😇