16+3üm bi kaç gündür aşırı gaz sorunu yaşıyorum sanırım bundan kaynaklı karnım gerim gerim geriliyor resmen sızlıyor derim açıyor gibi oluyor gaz yokken sorun yok gaz varken beni mahvediyor. Nefes alırken acıyor sanki. Çatlak oluşur mu acaba bu şekilde iki haftadır bebe yapı sürüyorum fayda eder mi?