Peram Arkadaşlar doğuma 40 gün kaldı ilk hamileliğim ve çok heyecanlıyım aynı zamanda stres ve korku da var sizde durumlar nasıl 😊🤷♀️
Nursel67 @Peram benimde ilk hamileliğim şuanlık herşey çok iyi gidiyor 25 günümüz kaldı ama daha doğum şekli belli değil 38. Haftada belli olacak
Eymenimmmm Peram son 19 ALLAHIn izniyle heycan ve sabirsizlik en ust seviyede gcmiyor zmn snki 2. Gebeligim 2.oglum ama ona kavuşmayı 4gozle bkliyorum
Emel91 Zynp63 bugüne kadar normal dendi çatı muayenesi olmadım henüz yarın akşam kontrol var benim nasıl olcak acaba 🙄 RABBİM sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🌼