Bugün detaylı ultrasona gittik, suyumun fazla olduğunu bunun içinde tatlı, çikolata, şerbetli tatlılar, hamur işlerini bırakmam gerektiğini söyledi doktor. 3 hafta sonra şeker yüklemesi yapacağım. Bir korku sardı insülin verirler mi diye. 49 ile hamile kaldım 54 kiloyum. Normalde tatlı sevmezdim ama hamile kaldığımdan beri pasta aşığı oldum. 3 hafta dikkat edersem düşer mi benim gibi olan var mı?