Mnevvr53 egemommm bendede protein vardi gecti canim insallah seninkide gecer ben tansiyon dueumu yasiyorum her iki gebeligimdede böyle ecopirin kullaniyorum tansiyondan dolayi
Mnevvr53 egemommm ikinci gebeligim bu 21 haftalik olcaz 25 haftaya gelsem keske en azindan bir durum olsa kuveze koyulma durumlari oluyo allah hakimizda hayirlisni eylesin
Endo egemommm Gizem957 aylık veriyordum hem kan hem idrar en son tahlilde değerler yüksek çıkınca doktor şüphelendi 24 saatlik idrar verdim proteine bakmaları için orda çıktı kaçak olduğu