Kizlar merhaba
1 kez kimyasal geçirdim degerim 220den 200e düşünce kanamam baslamisti simdi 2.kimyasalimi geçiriyorum 42den 5e dusmustu çarşamba günü ama hala kanama başlamadı. Sebebi ne olabilir yada bu kanamayı nasi getirtebilirim bir fikri olan varmı?