3MelekAnnesiii Kızlar e nabızda sonuc cıkmıs daha doktora gitmeme 2 hafta var merak ettim anlayan varsa Bi yorumlar mı Grafik yok bu arada olsa onu biliyordum ama böyle bilemedim kızlar Beta hcg ikili test 131241 PAPP-A ikili test 453,2
Cigdemanne_01 3MelekAnnesiii bunu kimse anlamaz böyle canım doktorlardan başka farklı bir mantığı var çünkü
3MelekAnnesiii Cigdemanne_01 grafik olsa onu bende anlıyordum ama böyle olunca pek anlamadım evet doktora gidince zaten göstercem de bilen cıkar mı diye merak ettim cunku Bazı kişiler az cok anlıyordu yorumlarda gördügüm kadarıyla yinede size teşekkür ederim yorumunuz için😊
3MelekAnnesiii tazeanneew evet canım e nabızda yazan sonuc testi yaptırgım zaman 11 + 4 felandım ama dur Bi dk tekrar kontrol ediyim e nabızda yanlıslıkla olmasın
3MelekAnnesiii tazeanneew evet canım smdi tekrar kontrol ettim aynı yazdıgım gibi değerler yanlıs yazmamışım yani
tazeanneew 3MelekAnnesiii bu kadar yüksek çıkabildiğini bilmiyodum benim 37ydi çünkü ama bunlar tek başına bi anlam ifade etmiyolar araştırdığımda sadece fbetahcg düşük pappa yüksek olunca risk azalıyormuş ama tabi belli sınırları var önemli olan birde Mom değerleri var doktor görüyo onları yani ancak grafikleri alınca öğrenebilirsin
tazeanneew 3MelekAnnesiii gayet iyi ama hiç biri tek başına yetmiyor bu kan değerleri ensesi yaşınız hepsi hesaba katılıp oran veriyolar 😌