Hiranur_bebek Arkadaşlar allahın izniyle bir kızım olacak isimde hira düşünüyorum eşimde melek düşünüyor ne yapmalıyım😉
glnzem Hiranur_bebek benim eşimde melek demişti ölen ikizinin ismi diye ama herkes melek ismi koyulmamalı falan demişti dini açıdan araştırmadım hiç sonuç olarak Asya ismine karar verdik 😊
Kmndas Hiranur_bebek melek çok güzel isim çok istiyorum bende koymak ama eşim istemiyor demode diyor Asya koyucaz bizde Allah nasip ederse
Hiranur_bebek glnzem allah bağışlasın canım bende hira istiyorum eşimide kırmak istemiyorum napcam bilmiyorum☺️
kuselcin glnzem benim eşimde melek istedi bende melek derin olsun madem dedim kayınvalidemin adına yakın diye melahat onun adı ikinci isimde bana karışmadı
Hiranur_bebek Kmndas asyada güzelmiş canım allah gönlünüze göre versin biz kararımızı hiranur yaptık zaten 😅😅