Pinaryuce35 Selam kızlar.. 30 haftaya girdik hareketleri bunca haftaya kadar hiç sert sert olmadı sakin bir bebek olduğundan sanıyorum. Şimdi 30.haftaya girdik çok ama çok yavaşladı normal mi?
melegiiimm Pinaryuce35 ben ilkte ogluna hamileydim inan hic hissetmezdim hareketlerini sadece 2 3 tekme yapardi birde altta cok bastirirdi.ama simdi kiza hamisim bende 31 haftaligim oyle boyle degil masallah hic durmuyor.surekli hareketli.sanirim karin kaslarim inceldi diyorum yada erkek hareketsiz kiz hareketli oluyor diyorum.
melegiiimm Pinaryuce35 ondandir sikmayin caninizi cikolata yiyim ardindan 15 20 dk yatin tum dikkatinizi ona verim ozaman hissedeceksiniz.ama bakin gorun 2 de daha farkli olacak