Havvanur42 benim de öyle, nikahtan 10 gün önce regl oldum, Eylül 25 son regl tarihim, 3 ekimde evlendim, ekimde olmadım, yumurtlamamı takip ediyorduk, evlendiğimin ilk haftası hamile kaldım yüksek ihtimal. Hayırlısı böyle diyorum, Allah en iyisini bilir, inşallah sağlıkla doğarlar.