Dry34 benim 5-6. Haftalar arasında kahverengi çok az da pembemsi lekelenmem olmuştu. Doktoruma söylediğimde bir şey yapmadı ve normal demişti ama o zaman sadece keseyi gördüğümüz için hiçbir şey yapmamış da olabilir. Çok endişeleniyorsanız bir doktora başvurun isterseniz. İnşallah bir sorun yoktur 🌼