Aysenuuur Hanımlar 18. Haftama girdim az az peçeteyle silince kahverengi leke sürülüyor doktoruma sordum sorun yok dedi araştırdım 18. Hafta da oluyomuş bu tarz akıntı böyle bişey başına gelen var mı ??
mavili123 Aysenuuur benim de 5-6 hafta arasında olmuştu doktorum herhangi bir tedavide bulunmadı normal dedi ve sonra geçti ama başka postlarda böyle şey yaşayıp acillerde iğne olanları da okudum. Endişeye kapılmayarak doktorunuzla görüşmenizi tavsiye edebilirim 🌼
Aysenuuur Ttugbablgn-77 ya benimde 2 gündür var ama çok değil hafif hafif peçeteye sürülüyor insan ister istemez endişe ediyor
Didemipeks Merhaba benimde şuan lekem var. Doktorum progestan verdi 200 ml fitil olarak alıyorum. Kırmızı kan şeklinde gelirse hemen kontrole gel dedi benim şuan kahverengi şeklinde