Merhaba güzel anneler maşallah diyim 03.03.2021 de oğlumu sağ sağlim kucağıma aldım ikinci doğumum ilkinden dolayı Buda mecburi sezaryen oldu ama ilk sezaryen nerde bu nerde dedim normal doğum yapan benim kadar iyi ayaklanamamıştı diyebilirim bende şaşırdım sabah 10:50 de oğlum doğdu 11 de odamdaydım ilk yürüyüş elbette biraz zor sonrasında bildiğiniz yatağa girmedim odada durmadan gezdim durdum odayı süsledim resim çekildik filan herşey çok kolay ve güzeldi yazacak birşeyimde yok aslında çünkü çok kolaydı acısız doğumda varmış ve ertesi gün sabah 9.30 taburcu olup evime geldim ve aynen yine normal hayatıma devam maşallah demeyi unutmayın sorunuz varsa seve seve cevaplarım depend hayat kurtarıcı ve büyük olması çok rahatlık oluyor pötibör bisküvi ve rezene çayı bol bol tükettim suyuda öyle çok iyi geliyor 🥰 spinal oldu ve iğne acısı yok gibi birşey herşey çok hızlı oluyor zaten siz anlayana kadar odaya çıkmış oluyorsunuz ilk doğumda baş ağrısından çok çekmiştim bunda hiç birini yaşamadım hepinize bu kadar kolay ve güzel doğumlar diliyorum 💙😇🤰